Inbegrepen in dit aanbod :
- Verblijf in een Kamer Zephyr - 1 Kingsize bed
- Enkel accommodatie, exclusief maaltijden
- Vluchten vertrekkend vanuit uw gekozen stad
- De lokale belastingen van 17,7% inbegrepen
✆ Nog vragen?
HOTEL ZEPHYR SAN FRANCISCO
Plezier gegarandeerd dankzij een 24-uurs fitnesscentrum of geniet van het uitzicht vanuit een tuin. Dit hotel bevat ook gratis wifi, conciërgeservices en een spelletjesruimte.
Hotel Zephyr San Francisco ligt in San Francisco, in Fisherman's Wharf, op 4 min. lopen van Pier 39 en op 14 min. lopen van Lombard Street. Dit hotel in modieuze stijl ligt op 0,8 km van Alcatraz Island en op 4,1 km van Moscone Convention Center.
Doe of je thuis bent in één van de 361 kamers met iPod-docks en een ledtelevisie. Je bed met pillowtop matras komt met luxe beddengoed. Dankzij gratis wifi blijf je online, terwijl de tv met kabelzenders zorgt voor het kijkplezier. De privébadkamers zijn uitgerust met designer toiletartikelen en haardrogers.
Geniet van een maaltijd bij IHop of bestel een snack in de koffiebar/het café van dit hotel.
Apparatuur
Diensten
- 24-uurs receptie
- Aantal koffiebars of cafés - 1
- Aantal restaurants - 1
- Aantal rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen - 2
- Alleen waterbesparende toiletten
- Bagageopslag
- Biljarttafel
- Breedte van liftdeur (in centimeter) - 91
- Breedte van liftdeur (in inch) - 36
- Brommer/scooterverhuur in de buurt
- Conciërgeservices
- Fietsenverhuur in de buurt
- Gebruik van de waterautomaat door gasten wordt actief aangemoedigd
- Geen rolstoeltoegankelijke shuttle
- Geldautomaat / bankservice
- Goed verlicht pad naar de ingang
- Gratis wifi
- Hoogte van registratiebalie (in centimeter) - 122
- Hoogte van registratiebalie (in inch) - 48
- Informatie over fietsroutes
- Jachthaven in de omgeving
- Kajakken in de buurt
- Kanomogelijkheden in de buurt
- Kinderspelletjes
- Ledlampen
- Lift
- Meertalig personeel
- Pad zonder trede naar de ingang
- Parkeerplaatsen buiten
- Parkeren (beperkt aantal plaatsen)
- Picknickplaats
- Portier
- Recycling
- Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
- Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
- Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
- Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats personenbus
- Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
- Rondvaarten in de buurt
- Rookvrije accommodatie
- Segwayverhuur/tours in de buurt
- Snelle uitcheckservice
- Spelletjesruimte
- Telescoop
- Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
- Terras
- Terrasmeubilair
- Tuin
- Volledig omheind
- Vuurplaats
- Wandel/fietsroutes in de buurt
- Waterautomaat
- Zelf parkeren (toeslag)
Faciliteiten
- 24-uurs fitnessfaciliteiten
Toegankelijkheid
- Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Nuttige informatie
De servicekosten bedragen ongeveer 30 USD per kamer per nacht, exclusief belasting, ter plaatse te betalen (deze kosten kunnen variëren afhankelijk van het hotelbeleid).
De servicekosten omvatten:
- Gratis wifi in de kamers en openbare ruimtes
- Gratis koffie en thee op de kamer
- Welkomstfles water bij aankomst
- Gratis s’mores-kit (op aanvraag van 16.00 tot 22.00 uur, afhankelijk van beschikbaarheid)
- Gratis toegang tot de speelruimte
- Gratis lokale telefoongesprekken
- 24/7 toegang tot de fitnessruimte
- Kortingen in de meeste winkels van Zephyr Walk
- Kortingen bij partnerrestaurants op Pier 39
Goed om te weten
Als u alleen reist, zal voor een eenpersoonskamer een toeslag worden gevraagd. Deze toeslag wordt direct berekend in de prijsopgave.Kindertarieven gelden voor kinderen van 2 tot 12 jaar als het kind de kamer deelt met twee volwassenen.
In het geval dat een kind met één volwassene reist, geldt in sommige gevallen voor beiden het volwassenentarief. Indien uw kind(eren) of baby(’s) niet tot bovenstaande leeftijdsgroepen behoren, wordt het betreffende tarief meegedeeld op het moment van de verwerking van de boeking.
Als de kamer een stapelbed heeft, is het bovenste bed niet geschikt voor kinderen jonger dan 6 jaar.
Om veiligheidsredenen zijn de wellnessfaciliteiten van de meeste accommodaties niet toegankelijk voor kinderen jonger dan 16 jaar. Het is eveneens mogelijk dat sommige voorzieningen of diensten betalend of niet beschikbaar zijn om uitzonderlijke redenen.
Tenzij anders vermeld in de beschrijving, worden de activiteiten en eventuele aanvullende diensten die beschikbaar zijn op de bestemming uitgevoerd in de taal van het land van bestemming en in het Engels.
De openingstijden van restaurants en bars en de tijdstippen van activiteiten zijn indicatief en kunnen worden gewijzigd. Neem contact op met de receptie voor eventuele wijzigingen.
Eventuele speciale wensen geformuleerd door de reiziger die niet zijn opgenomen in de beschrijving van de reis, worden ter beoordeling overgedragen aan onze dienstverlener. PerfectStay.com kan niet garanderen dat speciale wensen worden ingewilligd. Alleen de dienstverlener van PerfectStay.com ter plaatse kan dit beoordelen en eventuele extra kosten kunnen ter plaatse worden betaald door de reiziger.
Tenzij uitdrukkelijk vermeld in de beschrijving van de diensten en accommodatie, is het hotel niet geschikt voor personen met beperkte mobiliteit.
Vervoer
Boek een reis en kies afhankelijk van uw wensen een stoel in de economy class, business class of first class.Zie de rubriek "Vluchtschema" om alle details met betrekking tot de vlucht te bekijken.
Om de reis zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen raden wij u aan om 2 uur voor het boarden op de luchthaven aanwezig te zijn voor middellange afstandsvluchten, en 3 uur van tevoren indien de vlucht langer duurt dan 5 uren. Profiteer van de vroege aankomst door tijdig de bagage in te checken en de veiligheidscontrole te passeren.
Op het moment van de boeking wordt u geïnformeerd over bagagevoorwaarden die op het ticket van toepassing zijn.
U krijgt tevens de mogelijkheid om extra bagage in te checken tegen een vergoeding.
Meestal worden diverse steden van vertrek aangeboden. De aankomstbestemming wordt weergegeven op uw reisdocumenten.
Afhankelijk van het vluchtschema kunnen sommige vluchten ’s nachts plaatsvinden, met een vroege aankomst of een verlaat vertrek. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om meteen in te checken en dient u de voorwaarden voor inchecken en uitchecken van het hotel te raadplegen.
Indien een transfer niet is inbegrepen in de hotelreservering, kan deze bij de reservering als aanvulling worden aangeboden. Tenzij anders vermeld, kunnen transfers plaatsvinden in groepen van 15 tot 55 personen.
Belangrijk: het wijzigen of annuleren van boekingen is alleen mogelijk binnen de limieten en kosten aangegeven in onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Reis bewust en informeer u over de CO2-uitstoot van uw transportmiddelen: https://betterplaces.nl/uitleg-co2e-uitstoot-per-vervoersmiddel
Formaliteiten
VACCINE
VISA
IDENTITEIT
Reisdocumenten
Nadat de boeking is afgerond, ontvangt u een bevestigingsmail die voorafgaat aan de verzending van de reisdocumenten.Bij boekingen inclusief transport wordt alle informatie met betrekking tot online inchecken en bagage toegestuurd in de e-mail “Uw reisdocumenten”, zodat u probleemloos uw vertrek kunt voorbereiden.
Om gebruik te maken van alle gereserveerde diensten (hotels, transfers, activiteiten ...), ontvangt u één of meerdere vouchers die ter plaatse aan de desbetreffende dienstverlener(s) voorgelegd dienen te worden.
De contactgegevens van het etablissement worden op de reisdocumenten vermeld om uw aankomst op de bestemming zo goed mogelijk te laten verlopen.
✆ Nog vragen?
Deal-Voorwaarden
Alle aankopen zijn definitief.
De verkoop van Dienstverleningen wordt uitgevoerd op naam van de vennootschap PERFECTSTAY.COM, een vereenvoudigde naamloze vennootschap met een kapitaal van € 426.247, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 10 rue de Penthièvre 75008 Parijs, ingeschreven in het handelsregister van Parijs onder nummer 818 188 385, ingeschreven bij Atout France onder nummer IM075160071 waarvan het individuele BTW-nummer als volgt is: FR 52 818 188 385 en die een financiële garantie heeft die is ondertekend bij GROUPAMA ASSURANCE-CREDIT, 8-10 rue d'Astorg, 75008 Parijs, die alle gebieden dekt die onder de Diensten die op de Site worden verkocht vallen en een verzekering burgerlijke aansprakelijkheid afgesloten bij HISCOX EUROPE UNDERWRITING LIMITED, 19 rue Louis Le Grand, 75002 Parijs, voor schade veroorzaakt aan derden als gevolg van haar activiteiten op het gebied van de verkoop van verblijven of reizen en de verkoop van tickets.
Totdat u uw bevestigingsmail ontvangt, kunnen prijzen en beschikbaarheid zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.
De reisverzekering is niet inbegrepen, maar kan rechtstreeks bij Perfect Stay afgesloten worden.
Zie hier de Algemene Verkoopsvoorwaarden
De aanbieding komt niet in aanmerking voor onze promotiecodes of andere kortingen.
