In een Notendop
De grootste reclame-tentoonstelling van de Nederlandse geschiedenis Een nostalgische tentoonstelling over reclame door de jaren heen Reis mee door de tijd en zie de Nederlandse reclame én beroemdheden veranderen De tentoonstelling is een belevenis voor jong en oud
Over deze deal
“Ik heb nog zo gezegd, geen bommetje,” “Foutje, bedankt,” en “Hij’s fijn” zijn reclameteksten die zo normaal zijn geworden als de kaasschaaf in de keukenla, zodat ze tijdens een spectaculaire tentoonstelling 100 Jaar Nederlandse Reclame voortdurend ‘ohja’momentjes oproepen. Tover een glimlach op je gezicht met entreetickets voor de tentoonstelling over 100 jaar reclame in de Beurs van Berlage, in Amsterdam. Kies uit de volgende opties € 12 voor een entreeticket voor 2 personen waarde € 20 € 22 voor een entreeticket voor 4 personen waarde € 40 € 32 voor een entreeticket voor 6 personen waarde € 60 100 Jaar Reclame is een spectaculaire tentoonstelling in de Beurs van Berlage in Amsterdam over de rol van Nederlandse beroemdheden in succesvolle reclamespots. Meer dan 300 bekendheden uit heden en verleden passeren de revue. Stap in een tijdmachine en ervaar de bloemetjesbehanggezellige knusheid van de jaren ’50, de vrijheidsstrijd van de ‘sixties’, en het verlangen naar de authenticiteit van de jaren ’90.’ Terwijl je de nostalgische en verrassende beelden en filmpjes van vroeger en nu bekijkt, wordt er verteld over de prominente rol die de beroemdheden in reclame hebben gespeeld. Aan het einde van de tentoonstelling heb je een compleet tijdsbeeld van 100 Jaar Reclame. De werkkamer van Bram Moszkowicz is nagebouwd. Bezoekers kunnen op de foto in de werkkamer. Ook krijgt iedere bezoeker bij binnenkomst een gratis informatieboekje over de tentoonstelling met extra achtergrondinformatie.